ŚWIADOMI PIĘKNA
Żyjemy w czasach kultu piękna. To co piękne jest interesujące, pożądane, ma wartość. Pięknym ludziom zdecydowanie częściej jesteśmy skłonni uwierzyć, piękne przedmioty stanowią obiekty westchnień, piękne słowa – budują nasze postrzeganie rzeczywistości. Otaczamy się pięknem, ale często jest to piękno powierzchowne, ulotne i niewiele warte. Takie piękno jest jak kolejny filtr, który nakładamy na zdjęcia w Instagramie. Sztuczne, zakrzywiające rzeczywistość. Czy to znaczy, że dziś nie ma prawdziwego piękna?
Organizatorzy akcji „Świadomi piękna” mówią: zdecydowanie nie! Piękno to dobroć, spełnienie, pewność siebie. Przypominają, że piękno jest tyle warte, ile dobra tworzy wokół nas. „Powierzchowny” zastępują słowem „pełnowartościowy”; „ulotność” – „trwałością”. Warunek? Piękno musi być w nas. Pomysłodawczyni kampanii i zarazem dyrektor Instytutu Piękna IP Cliniq, Edyta Dedek podkreśla, że „prawdziwe piękno to estetyka ale także radość, spełnienie, akceptacja, poczucie bycia w harmonii ze wszystkim co nas otacza.” Można to osiągnąć łącząc dbałość o kondycję fizyczną, strój, wygląd zewnętrzny, ale również o stan ducha i umysłu. Piękni ludzie świadomie dbają o siebie i świat, który ich otacza. Pięknem, które mają w sobie dzielą się z innymi. Kreują piękne przedmioty, jak malarz, który tworzy zapierający dech w piersiach obraz. Tworzą piękne stroje, jak projektant mody, przelewający swoje wizje na materiały. Wzbudzają w nas piękne emocje, jak atleta, modelka czy aktor, zachwycający kunsztem swego ciała podczas kolejnych występów. Każdy z nich inaczej postrzega piękno – czy to przez pryzmat swojego zawodu, wieku czy płci. Inaczej je także odbiera i na swój indywidualny sposób tworzy. Łączy ich to, że są świadomi piękna. Stanowi ono esencję ich życia.
Odkrycie w sobie takiego wyjątkowego, osobistego piękna to droga, którą wielu musi przebyć, by zyskać wewnętrzną siłę i cieszyć się życiem. W tym procesie dobrym towarzyszem jest Instytut Piękna IP Cliniq – rozwiązując nie tylko problemy związane z ciałem i zdrowiem fizycznym, ale także pomagając w budowaniu poczucia własnej wartości.
Dziś nawet z tymi defektami, które niegdyś wydawały się nieusuwalne i niejednokrotnie związane były z poważną chorobą, medycyna estetyczna, chirurgia plastyczna i kosmetologia radzą sobie znakomicie. Piękno jest na wyciągnięcie ręki.
Zaczyna się od tego, co powierzchowne – starannej pielęgnacji cery, wygładzenia zmarszczki, usunięcia fałdki tłuszczu, poprawy kształtu piersi. Kończy – błyskiem w oczach i radością, która rozświetla człowieka od wewnątrz tak mocno, że jego piękno staje się uderzające. „Co jest piękne, starcza samo sobie”, pisał Eduard Mörike. Ale też, „co piękne, przyciąga innych”.
Nawet niewielka zmiana w wyglądzie dodaje siły i uświadamia, że jesteśmy wyjątkowi, że możemy wszystko. Uśmiechamy się do siebie w lustrze. Zaczynamy zauważać gładkość ramienia, ponętny łuk biodra, ładny zarys kości. Czasem trzeba w jednym miejscu coś poprawić, żeby w innym coś dostrzec. Znajdując w sobie piękno, znajdujesz odwagę podążania własną drogą. Bez względu na to, czy jesteś studentem, rozwijasz karierę zawodową, tworzysz własną firmę, czy starasz się zbudować kochający i bezpieczny dom. W każdej z tych ról świetnie można się spełnić. Ciesząc się życiem, stać się szczęśliwym.
Taka idea przyświecała organizatorom „Świadomych piękna”. Połączyła ich miłość do piękna oraz chęć do uchwycenia jego różnorodnych oblicz. Na co dzień, oni także realizują się tworząc piękno. Jednym z nich jest patron akcji, IP Cliniq Instytut Piękna – partner wszystkich, którzy pragną nie tylko zadbać o wygląd swego ciała i kondycję fizyczną ale także pracować nad budowaniem poczucia własnej wartości. Wśród organizatorów są również: pasjonatka pięknej bielizny – Monika Bardian prowadząca salon „Paryżanka”; ekspertka w dziedzinie makijażu i stylizacji fryzur – Izabela Piekarczyk z firmy Cambella; Kamil Piekarczyk z firmy Cambella, odpowiadający za koordynację projektu i stylizację; fotograf – Ryszard Kocaj z Blackfox oraz Wojciech Bardian – odpowiadający za backstage. Grand Hotel Boutique – podziękowania za zaangażowanie, wsparcie dla projektu i udostępnienie wnętrz do sesji. Woda Raj Tatr – podziękowanie za włączenie się w profilaktykę i propagowanie systematycznego pica wody dla osób chcących utrzymać skórę i ciało w jak najlepszej kondycji.
Do swojego wyjątkowego projektu – sesji fotograficznej i powstającego w jej ramach kalendarza, zostało zaproszonych dwunastu świadomych piękna ludzi, wybranych w otwartym castingu. Każdy z bohaterów sesji to osobna historia piękna – różni ich wszystko: od wieku, poprzez zawód, aż po przekonania. Ale każdy z nich jest unikatowy bo łączy w sobie prawdziwe piękno – to zewnętrzne jak i wewnętrzne. To ludzi piękni swoją pasją tworzenia. Dając piękno światu w swój indywidualny sposób, zmieniają go, pozostawiają lepszym miejscem do życia dla siebie i innych. Niezwykłe fotografie z udziałem Świadomych Piękna, utrzymane w głównie klimacie boudoir ale nie tylko, zachwycają! Potwierdzają, że piękno to pewność siebie bijąca z człowieka już przy pierwszym kontakcie z nim. Piękno to wewnętrzna siła, energia, którą zarażają innych.
Zadbane ciało to inspiracja do dalszych sukcesów i tego Wam najmocniej w Nowym 2019 Roku życzymy – odnalezienia w sobie piękna i obudzenia wewnętrznej siły. Dzięki niej spełnicie swoje marzenia.Tym, którym trudno o motywację do walki o własne piękno pragniemy przypomnieć, że IP Cliniq to takie miejsce, gdzie możemy zacząć spełniać nasze marzenia.
Wasz zespół
IP Cliniq Instytut Piękna
w Rzeszowie
POMYSŁODAWCA I ORGANIZATOR: IP Cliniq Instytut Piękna
POMAGAMY:
Stowarzyszenie „Rzeszowski Klub Amazonka” – reprezentuje kobiety przed i po leczeniu raka piersi, dając im pełne wsparcie i rehabilitację psychofizyczną. Przygotowuje kobiety do zmierzenia się z nowotworem poprzez organizację prelekcji na temat współczesnego leczenia raka piersi i rehabilitacji, a także integrację i spotkania umożliwiające wymianę doświadczeń. Swoimi działaniami Stowarzyszenie daje nadzieję na lepsze jutro i udowadnia kobietom, że piękno tkwi w każdej z nich, bez względu na chorobę.
PARTNERZY:
Woda Raj Tatr – Wydobywana z Doliny Popradu woda alkaiczna to jedna z najbogatszych wód wysokozmineralizowanych dostępnych na rynku. To energia, która jest elementem składowym piękna ciała ludzkiego. Woda przeznaczona jest szczególnie dla ludzi dbających o wygląd i kondycję. Jedna butelka dostarcza organizmowi niezbędnych składników magnezu i wapnia, wspomagając pracę całego organizmu. Woda Raj Tatr to także pierwiastek piękna, którego nie zabrakło przy tworzeniu kalendarza. Wszyscy pacjenci korzystający z medycyny estetycznej w IP Cliniq otrzymują butelkę wody.
Centrum Medyczne MEDYK – Świadczy profesjonalne usługi medyczne, od 29 lat dbając o zdrowie każdego pacjenta. Dzięki profesjonalnemu sprzętowi badania wykonywane są szybko i dokładnie, w dogodnych dla pacjentów warunkach. W tej chwili podstawową opieką zdrowotną Medyk obejmuje już ponad 50 tys. osób z całego kraju i z zagranicy. Współpraca z IP Cliniq to wsparcie medyczne, badania przedoperacyjne, w pełni wyposażony blok operacyjny i monitorowane sale pooperacyjne oraz możliwość zadbania o komfort ciała i ducha pacjentów. Udział przy tworzeniu wyjątkowego kalendarza to wkład w projekt, który pokazuje, że prawdziwe piękno jest w każdym z nas.
Sklep z bielizną damską Paryżanka – to miejsce, stworzone z myślą o kobietach, które bez względu na wiek i rozmiar jaki noszą, powinny wyglądać wyjątkowo. Paryżanka specjalizuje się w profesjonalnym doborze bielizny zgodnie z zasadami nowoczesnego brafittingu, gdzie w miłej atmosferze, dzięki wiedzy oraz doświadczeniu dyplomowanych brafitterek każda z Pań może przeżyć swoistą bieliźnianą metamorfozę. Właścicielka salonu organizuje wyjątkowe pokazy bielizny, prowadzi też edukację zdrowotną dotyczącą profilaktyki raka piersi. Piękno tkwi w szczególe i właśnie o szczegóły firma zadbała podczas tworzenia kalendarza.
Ryszard Kocaj BLACK FOX – od 12 lat zawodowo zajmuje się fotografią. Przez ten czas stykał się z szeroko rozumianym pięknem. W swoich pracach na zmianę kreuje piękno, naginając i ubarwiając rzeczywistość lub oddając je takim, jakie jest w rzeczywistości. W projekcie wziął udział, ponieważ chciał zmierzyć się z wyzwaniem, jakim jest praca z osobami niebędącymi profesjonalnymi modelami i próba ukazania ich charakteru.
Grand Hotel Boutique – miejsce znajdujące się w centrum rzeszowskiego Rynku, łączące zarówno ciepło rodzinne jak i spotkania biznesowe dla gości z całego świata. Jakość świadczonych usług gwarantują 4 gwiazdki . Hotel to komfort, relaks i luksus w jednym. Jego wnętrza doskonale wkomponowały się w ideę kalendarza, stając się pięknym tłem każdego zdjęcia.
Cambella Make up, Izabela i Kamil Piekarczyk – Idea pokazywania i tworzenia piękna w szerokim aspekcie towarzyszy nam cały czas ze względu na naszą pasję, która stała się zawodem. Możliwość odkrycia i pokazania ciekawych historii oraz osobowości na zdjęciach kalendarza związanego ze świadomością piękna spowodowała, że wspólnie z naszymi partnerami podjęliśmy się organizacji sesji zdjęciowej.